新增宣傳片-傳說中的照片出現了....下面是照片的大圖呀!好瘦滴老葛和笑得好燦爛的sara





CSI-LV Episode 8x13

A Thousand Days on Earth

CATHERINE BECOMES PERSONALLY INVESTED IN THE CASE OF A YOUNG GIRL FOUND MURDERED BEHIND A COMEDY CLUB,

下女不負責之馬路消息:

這集內容和劇名報出來的比812要早
看劇透感覺這集小虐了凱姐一下
一個3歲小女孩陳屍在一家俱樂部後面的箱子裡
為人母的凱姐似乎被案情小刺激了下.......


接下來是放出來的劇照
看圖說故事吧~~

Hodges和Wendy
在前面就眉來眼去的這兩人又攜手合作了~~^^



我家老葛出現了Hodges趕快裝忙(Hodges:喂~~我是真的很忙)




這角度---(不負責之亂搞編劇中....)
我們帥老頭怎麼感覺眼神好電人...
Hodges:BOSS~~你有了SARA把WENDY留給我吧!!她是我的!!
Grissom:我在練習小狗般無辜眼神好求SARA回來.
Wendy:我才不要當實驗品.你們這兩個科學怪胎.



認真的男人最帥~~~(對不起-太久沒看到新的CSI了...我快花轟了...)



CSI: NY - 4.15 DOA for a Day
Mac develops an interest in Jordan Gates, NYC Mayor's criminal justice coordinator. This sexy professional in her late 30s is said to have class, glam and smarts. Jordan will appear in at least three episodes as Mac's potential love interest. The episode also features Roland McHenry, a war veteran who lost a hand and leg.

據說季初才被發完好人卡的包子叔又有新歡了
是市長辦公室的法官之類的





該就是這位美女了...







-----------增加的分隔線-------------

NY Episode 4.16 - Right Next Door
The team investigates at least once kidnapping. Some of the suspects of the week are Connie Dillard, a florist, and Sean Everett, a salesman. 


感覺是在間公寓裡調查














arrow
arrow
    全站熱搜

    jyjessica 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()